Sunday, October 16, 2011

Lama X Update

hyep :) sumpah lame aku ta bkk blog ni .. hmmm .. act aku tatao na tulis ape . da 3 na dekat 3 mggu duduk rumah after final rytuh . aku dah buat yg terbaik n harap result aku pon dpt setimpal dgn usaha aku :) tawakal je lah lps ni . :) hurm .. bnyk bnda belaku this year . n this year jugak aku dah x bersama dgn MSA :) shit ! wat pe aku na sebut lagi nama die ? ops ! 4 get about it . ma parents ? ngeee..aku syg mereka sgt2...ayah kata na li kan keter tuk aku guna..senang..hee..na trade in viva amek myvi 1.5 warna purple..SE punya..hee insyallah..mudah2an dgn izin allah akan dpt kereta tu:) syg ayah ibu n along :) now aku da ade 2 org yg syg kan diri aku ni ...mohd faridzwan n abdul hanan bin abdul razak .. kalau na tgk sape lagi syg kn aku of coz la anan... hmm dia mmg lelaki yg baik n caring gyla babi kat aku , hmm mmg bertuah la gurl dpt dia..aku yakin die seorg yg boleh bawak jauh dlm sesuatu hubungan..hmm..serah aje pd takdir..hmm..farid plak..hye...ntah la.aku pon ta tao na ckp ape pasal si mok aku yg manja bebeno ni .. ade je x kena..tp na wat cmne..dah syg..sabo jela..ape na jd2 jd lah..aku? serah je pd takdir..hee..hmm..kawan plak ? kawan aku skg mmg aku sgt rapat dgn AISYA FATIHAH,.die amik berat psl semua diri aku..hmm..aku syg dia..kitorg selalu gelak sama2 makan sama2 tdo sama2..act mandi pon pernah same2..haha atah ! sowi ter mention kat sini hahhahahaa teett...xlupa jugak kat bkwn ku yg rapat juga siti najihah binti nasir, siti norfarahana , n syira roslan:) syg kowang ..hee to ma frenz time skola yg aku syg FATIN FATIHAH aku indu sama kamoo mua mua mua :) ok la..tu je...papai:)